Accountantskamer moet meer klachten niet-ontvankelijk verklaren

Accountantskamer moet meer klachten niet-ontvankelijk verklaren

Is het niet mogelijk om een extra drempel op te werpen? Op die manier zijn veel onnodige procedures met alle bijbehorende kosten te voorkomen.
Pagina afdrukken
John Weerdenburg heeft een artikel voor Accountant.nl geschreven over de behandeling van klachten bij de Accountantskamer. Klanten bij een kleiner kantoor kiezen geregeld voor de directe route naar de Accountantskamer, omdat ze denken dat het opstarten van de reguliere klachtenprocedure bij 'hun' kantoor te weinig effect sorteert. Zij achten de kans groot dat de accountant over wie ze klagen, ook hun klacht zal behandelen. Waardoor zijzelf op voorhand de ‘wedstrijd’ al verloren hebben. Dit kan volgens John ook anders. Klik hier om het hele artikel te lezen. 

Meer weten?

John Weerdenburg AA

Accountantskamer moet meer klachten niet-ontvankelijk verklaren

accountant

weerdenburg@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17
  • ondernemerschap
  • toetsing
12-09-2017