Sonja Ipenburg

Sonja Ipenburg

Ik probeer altijd met de klant mee te denken.

Sonja Ipenburg
Sonja Ipenburg medewerker medewerker cursusadministratie Expertise: klantenservice

“Het contact dat onze klanten met Auxilium hebben, moet een positieve ervaring zijn.  Niet van het kastje naar de muur gestuurd worden, dat vind ik zelf ook niet fijn. Ik vind het belangrijk dat een klant zich gehoord voelt en dat er altijd een oplossing wordt gezocht. Alle partijen moeten tevreden zijn, dat geeft mij een goed gevoel. Ik verricht allerlei werkzaamheden rondom onze cursussen: van de interne administratie, de cursusinschrijvingen, de bevestiging aan de klant tot het ontvangen van onze cursisten. Daarnaast onderhoud ik de contacten met de ruim 30 cursuslocaties door het hele land". 

Sonja werkt sinds 2007 bij Auxilium en heeft een jarenlange ervaring  met administratieve werkzaamheden voor accountantskantoren. Sonja is op maandag, woensdag en donderdag aanwezig op ons secretariaat. 

Andere medewerkers

  • Monique Sijl

    Monique Sijl

    medewerker (financiële) administratie/automatisering

    De veelzijdigheid van Auxilium blijft boeien!

  • mr. Jaco Hoksbergen

    mr. Jaco Hoksbergen

    bedrijfsjurist | registermediator

    Meedenken in het juridisch speelveld.

  • Hilda Burgstede

    Hilda Burgstede

    officemanager

    De behoefte van de klant centraal stellen.

› Alle medewerkers
› Alle medewerkers
› Alle medewerkers