Sonja Ipenburg

Sonja Ipenburg

Ik probeer altijd met de klant mee te denken.

Sonja Ipenburg
Sonja Ipenburg medewerker medewerker cursusadministratie Expertise: klantenservice

“Het contact dat onze klanten met Auxilium hebben, moet een positieve ervaring zijn.  Niet van het kastje naar de muur gestuurd worden, dat vind ik zelf ook niet fijn. Ik vind het belangrijk dat een klant zich gehoord voelt en dat er altijd een oplossing wordt gezocht. Alle partijen moeten tevreden zijn, dat geeft mij een goed gevoel. Ik verricht allerlei werkzaamheden rondom onze cursussen: van de interne administratie, de cursusinschrijvingen, de bevestiging aan de klant tot het ontvangen van onze cursisten. Daarnaast onderhoud ik de contacten met de ruim 30 cursuslocaties door het hele land". 

Sonja werkt sinds 2007 bij Auxilium en heeft een jarenlange ervaring  met administratieve werkzaamheden voor accountantskantoren. Sonja is op maandag, woensdag en donderdag aanwezig op ons secretariaat. 

Andere medewerkers

› Alle medewerkers
  • Ilon Hemmelder

    Ilon Hemmelder

    personeelsadviseur | verzuimmanager

    Als een vis in het water bij het MKB!

  • Jan Mooren AA

    Jan Mooren AA

    accountant

    Samenwerken met uw MKB-adviseur

  • Marieke Bos

    Marieke Bos

    medewerker financiële administratie

    Samen de schouders eronder!

› Alle medewerkers
› Alle medewerkers