Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

Waarom kiest uw klant juist voor u?

Pagina afdrukken

​De prijs-kwaliteitverhouding van uw dienstenpakket is een belangrijke reden waarom een klant zaken met u wil doen. Maar er zijn ook legio andere redenen waarom een klant voor u kan kiezen: uw kantoor is dichtbij, u heeft een goede reputatie, een broer of tante werkt met plezier bij u op kantoor, de website ademt professionaliteit uit, gezegd wordt dat u met innovatieve dingen bezig bent, enz. Stuk voor stuk mogelijke redenen waarom ondernemers klant bij u zijn geworden.

Continu investeren in klantrelaties
Toch is het veel relevanter dat een klant ook klant bij u wil blijven. Daarvoor moet u continu investeren in uw relatie met hem of haar. Dat vraagt om oprechte aandacht, zorgvuldigheid én de eigenschap om goed te kunnen luisteren naar wat uw klant bezig houdt. Weten wat hem drijft, maar ook beseffen wat hem ’s nachts wakker houdt. Maar houdt u precies bij hoe vaak u uw klanten spreekt? Durft u van uzelf te zeggen dat u elke klant voldoende aandacht geeft? Auxilium biedt de volgende diensten aan, waarmee u extra aandacht voor uw klant structureel regelt:

  • ​maatwerkadviezen voor uw klanten: bij specialistische vragen - en als u er prijs op stelt - bieden wij maatwerkadviezen voor uw klant. Dat bespaart ú kostbare tijd en voor onze leden hebben wij speciale tarieven. Uiteraard loopt het traject geheel via u; wij zijn in principe geen schakel tussen u en de klant.
  • organisatie van thematische relatieavonden: op een relatieavond behandelt een vakspecialist van Auxilium een bepaald fiscaal, financieel of juridisch onderwerp voor uw klanten. Theorie en praktijkcases worden daarbij op een evenwichtige manier gemixt. Relatieavonden verstevigen de band met uw klanten. Het is een inhoudelijk cadeautje aan uw klant, zonder dat u daar direct iets voor terug wilt. Een cadeautje dat klanten waarderen.
  • professionele nieuwsvoorziening: wij verzorgen nieuwsbrieven, die u in uw eigen huisstijl kunt doorsturen naar uw klanten. Ook maken we diverse brochures die u gemakkelijk aan uw klant kunt meegeven. Deze brochures raken alle voorkomende onderwerpen waarmee ondernemers te maken hebben.

Meer weten?

Roelie Jeurissen

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

medewerker sales & marketing

communicatie@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17
  • marketing communicatie

Sigrid Hoekzema

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

medewerker sales & marketing

communicatie@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17
Sluit aan en profiteer van de vele voordelen.

Sluit aan en profiteer van de vele voordelen.