Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

Waarom kiest uw klant juist voor u?

Pagina afdrukken

​De prijs-kwaliteitverhouding van uw dienstenpakket is een belangrijke reden waarom een klant zaken met u wil doen. Maar er zijn ook legio andere redenen waarom een klant voor u kan kiezen: uw kantoor is dichtbij, u heeft een goede reputatie, een broer of tante werkt met plezier bij u op kantoor, de website ademt professionaliteit uit, er gezegd wordt dat u met innovatieve dingen bezig bent, etc. Stuk voor stuk mogelijke redenen waarom ondernemers klant bij u zijn geworden.
 

Continu investeren in klantrelaties

Nog veel relevanter is dat een klant ook klant bij u wil blijven. Daarvoor moet u continu investeren in uw relatie met hem of haar. Dat vraagt om oprechte aandacht, zorgvuldigheid én de eigenschap om goed te kunnen luisteren naar wat uw klant bezig houdt. Weten wat hem of haar drijft, maar ook beseffen wat hem ’s nachts wakker houdt. Maar houdt u precies bij hoe vaak u uw klanten spreekt? Durft u van uzelf te zeggen dat u elke klant voldoende aandacht geeft? Auxilium biedt diensten en producten binnen het lidmaatschap aan, waarmee u extra aandacht voor uw klant structureel regelt en uw eigen expertise een verlengstuk geeft.
 

  • maatwerkadviezen voor uw klanten: bij specialistische vragen - en als u er prijs op stelt - bieden wij maatwerkadviezen voor uw klant. Dat bespaart ú kostbare tijd en voor onze leden hebben wij speciale tarieven. Uiteraard loopt het traject geheel via u; wij zijn in principe geen schakel tussen u en de klant alleen als u dat specifiek aangeeft.
  • organisatie van thematische relatiebijeenkomsten: tijdens een relatiebijeenkomst behandelt een vakspecialist van Auxilium een bepaald fiscaal, financieel of juridisch onderwerp voor uw klanten. Theorie en praktijkcases worden daarbij op een evenwichtige manier gemixt. Deze bijeenkomsten verstevigen de band met uw klanten. Het is een inhoudelijk cadeautje aan uw klant, zonder dat u daar direct iets voor terug wilt. Een cadeautje dat klanten waarderen.
  • professionele nieuwsvoorziening: via onze samenwerkingspartner Informanagement verzorgen wij nieuwsbrieven en brochures, die u in uw eigen huisstijl kunt doorsturen naar uw klanten. Deze brochures raken alle voorkomende onderwerpen waarmee ondernemers te maken hebben.

    Klik hier om ons digitale informatiepakket over ons lidmaatschap aan te vragen. 

Meer weten?

Sigrid Hoekzema

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

medewerker marketing, communicatie en verkoop

communicatie@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17
  • marketing & communicatie

Sanne van der Poel

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

medewerker marketing, communicatie en verkoop

communicatie@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17

Véronique Marquenie

Wat kunnen wij betekenen voor uw klanten?

medewerker marketing, communicatie en verkoop

communicatie@auxiliumadviesgroep.nl 033 433 72 17
  • marketing & communicatie